woensdag 10 mei 2017

Gezocht: Campagnecoördinator

Hoewel de formatie nog niet afgerond is, gaat het vizier toch naar voren. Volgend jaar maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Om het geweldige resultaat van de vorige verkiezing te evenaren is het daarom zaak om zo snel mogelijk een professionele en inspirerende campagne op te starten. Hiervoor zoekt het bestuur per gemeente een zogenaamde campagnecoördinator(CaCo). Deze CaCo is de centrale figuur voor de komende campagne. Hij/zij is degene die voor de gemeente waarvoor hij/zij wordt aangesteld het campagneplan zal helpen opzetten en zal uitvoeren.

Hieronder in de vacature vind je waar we naar op zoek zijn.

Vacature campagnecoördinator GR2018 Vacature campagnecoördinator GR2018

Interesse?
Meld je aan met een korte motivatie en CV bij campagne@d66rijkvannijmegen.nl. Vermeld duidelijk in welke gemeente je de verkiezingscampagne wil coördineren. Solliciteren kan uiterlijk tot en met 22 mei 2017. Selectiegesprekken vinden plaats in de week van 22 mei 2017 in de avond. Voor de gemeente Nijmegen is een vrijwilligersvergoeding beschikbaar van 150,- euro per maand voor de maanden januari t/m maart 2018.

Neem bij vragen of voor het maken van een (bel)afspraak voor een vrijblijvend gesprek contact op met Bas van Elsacker, bestuurslid Campagne & Ledenwerving Rijk van Nijmegen. Hij is bereikbaar via campagne@d66rijkvannijmegen.nl.