dinsdag 5 februari 2019

We hebben uw hulp nodig bij de campagne voor PS2019!

2019 is een belangrijk jaar voor D66. In het kabinet werken we hard aan het doorvoeren van groene en eerlijke plannen voor Nederland. Maar er komen ook alweer verkiezingen aan. Woensdag 20 maart gaan we met z’n allen naar de stembus om te stemmen voor de Provinciale Statenverkiezingen.

Onder aanvoering van lijsttrekker Michiel Scheffer voeren we met z’n allen keihard campagne om ervoor te zorgen dat de Gelderse zetels worden gevuld met een goed team van hardwerkende D66’ers. Maar ook onze zetels in de Eerste Kamer zijn afhankelijk van deze verkiezingen, waarmee de verkiezingen een landelijk tintje hebben.

Jullie zijn allemaal nodig om dit tot een goed einde te brengen. Vol energie en enthousiasme gaan we samen de straat op met onze boodschap voor samenwerken, voor een schoon klimaat en voor een sterk Europa. D66 kijkt positief naar de toekomst en weet van aanpakken. Laten we ons samen inzetten voor een beter Gelderland!

Wat kun jij doen? Ons campagneschema staat bomvol acties op straat en langs de deuren. Kijk aan welke acties jij mee kunt doen en schrijf je in. Doe mee en kom campagnevoeren voor de toekomst! Het campagneschema vindt je hier.

Voor vragen over de campagne kun je altijd terecht bij campagne@d66rijkvannijmegen.nl