vrijdag 26 juli 2019

Democratiefestival

30 en 31 augustus vindt in Nijmegen het Democratiefestival plaats. Het festival is een initiatief van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten en het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Het Democratiefestival wordt mede georganiseerd door de provincie Gelderland. Verder leveren vele maatschappelijke organisaties en bedrijven een bijdrage aan het programma en de organisatie van het festival.

Op het festivalterrein zal ook een Politieke Partijentent zijn waar  een partijenwijzer van ProDemos is en waar ook verschillende partijen aanwezig zullen zijn. D66 is ook vertegenwoordigt met een stand. Bij deze stand zullen we promotiemateriaal uitdelen en in gesprek gaan met festivalgangers over onze standpunten. Heb je zin om hier op vrijdag 30 of zaterdag 31 augustus tussen 10:00 uur en 17:00 uur een paar uur bij te helpen stuur dan een berichtje naar secretaris@d66rijkvannijmegen.nl.

Meer informatie over het festival en het volledige programma vind je op: https://www.democratiefestival.nu/.