Actief worden + informatie GR2018

Actief worden voor D66 Rijk van Nijmegen? Hier is alle informatie te vinden voor iedereen die interesse heeft om een bijdrage te leveren aan een sterker sociaal-liberaal geluid in het Rijk van Nijmegen. Onderaan deze pagina is ook tijdelijk alle informatie te vinden die relevant is voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018.

Activiteiten

Hier vind je meer informatie over de verschillende soorten algemene activiteiten die D66 in het Rijk van Nijmegen organiseert. Iedereen is welkom!

Campagne

In tijden van verkiezingen, maar ook daarbuiten, gaan we de straat op om met mensen in gesprek te treden, flyers te verspreiden en onze standpunten uit te dragen. Heb je een paar uurtjes over? Help ons dan!

Werkgroepen

D66 Rijk van Nijmegen kent diverse werkgroepen waar onze leden aan deel kunnen nemen voor inhoudelijke verdieping en meer kennis over de lokale actualiteit. Op deze pagina vind je meer informatie over de verschillende werkgroepen die er zijn.

Fractievergadering bijwonen

Als lid van D66 kan je vergaderingen van de D66-fracties in het Rijk van Nijmegen bijwonen! Lijkt dat jou leuk? Dan vind je hier meer informatie over met wie je contact op kan nemen!

Nieuwe Leden

Ben je pas sinds kort lid van de van D66 of al iets langer en wil je graag een actievere bijdrage leveren? Kom dan eens vrijblijvend naar een van de Nieuwe Ledenavonden om te kijken wat er allemaal mogelijk is en andere leden van de afdeling te ontmoeten.

Jonge Democraten

Rijk van Nijmegen kent een actieve afdeling van de Jonge Democraten, de politieke jongerenorganisatie verwant aan D66. Lijkt het je leuk om op een vrijblijvende wijze kennis te maken met de politiek? Ga dan eens naar een activiteit van de JD!

Aanmeldingsprocedure kandidaten gemeenteraad

Op deze pagina is informatie te vinden met betrekking tot de kandidaatstelling en aanmeldingsprocedure voor raadsleden voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

Lijstadviescommissie (LAC)

Op deze pagina is alle informatie te vinden omtrent de lijstadviescommissie.

Verkiezingsprogramma’s D66 Rijk van Nijmegen.

Op de pagina's zijn de concept verkiezingsprogramma's te vinden van alle vijf de gemeenten en wordt toegelicht hoe je deze kunt amenderen.

Wethoudersadviescommissie (WAC)

Op deze pagina vindt u alle informatie relevant voor kandidaat-wethouders.