Peter Oortmann

Bestuurslid Campagne & Ledenwerving

Peter is opgegroeid in Noordoost-Twente en verhuisde in 2016 naar Nijmegen om politicologie te studeren aan de Radboud Universiteit. Hij is lange tijd politiek en maatschappelijk betrokken, en werd vanuit zijn affiniteit met het sociaal-liberale gedachtengoed in 2015 lid van D66.

Na zijn verhuizing is Peter actief geworden in de campagne voor de landelijke- en gemeenteraadsverkiezingen. In zijn werk voor de lijsttrekker in Nijmegen en als vrijwilliger op straat heeft hij de campagne in de afdeling van binnenuit mogen meemaken. In zijn rol als bestuurslid Campagne en Communicatie is hij nu verantwoordelijk voor het coördineren en ondersteunen van de permanente acties en verkiezingscampagnes in alle gemeenten van de afdeling.

Peter zet zich in voor een zichtbare, actieve en enthousiaste campagne, zowel rond de verkiezingen als daarbuiten. Ook richt hij zich op goede communicatie en effectieve samenwerking tussen de verschillende gemeenten van de afdeling.